Моніторинг якості надання сервісів митницею в умовах війни

ГО “Стратегія майбутнього” розпочинає реалізацію проєкту “Моніторинг якості надання сервісів Дніпровською митницею Держмитслужби та Держприкордонслужбою в умовах війни”. В рамках якого ми проводимо перше опитування фізичних осіб, що перетнули кордон в бік України.

Метою проєкту є моніторинг задоволеності якістю сервісів, які надаються Дніпровською митницею Держмитслужби та Держприкордонслужбою (щодо режиму переміщення товарів через митний кордон та перетину державного кордону громадянами України); здійснення моніторингу змін у митній сфері, включаючи роботу митної служби, змін у правилах перетину кордону товарами та людьми.

Всі українці, хто мав можливість перетнути кордон України за останній місяць можуть приєднатися до опитування за посиланням

Долучитися до проєкту ви можете зателефонувавши за номером телефону: 050-684-03-73, Тетяна Котенко, керівник проєкту.

Ця публікація була підготовлена в рамках проєкту Підтримка «Громадської ініціативи За чесну та прозору митницю, який реалізує Інститут економічних досліджень та політичних консультацій за сприяння Європейського Союзу. Зміст цієї публікації є виключною відповідальністю ГО “Стратегія майбутнього” і жодним чином не відображає точку зору Європейського Союзу та Інститут економічних досліджень та політичних консультацій.

Інші проєкти